ForumCalendarGalleryPytėsoriKėrkoLista AnėtarėveGrupet e AnėtarėveRegjistrohuidentifikimi

Share | 
 

 99 Emrat e bukur te All-llahut 0-40

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
FoKkY-F
Administrator
Administrator


Numri i postimeve : 285
Age : 22
Vendi : Therandė
Reputacioni : 0
Registration date : 29/09/2008

MesazhTitulli: 99 Emrat e bukur te All-llahut 0-40   10/10/2008, 7:47 pm

1- الله -Allah.

Ėshtė pėrmendur nė shumė vende tė Kur’anit. Ka thėnė Allahu nė Kur’an:
" Thuaj Ai Allahu ėshtė Njė." [El-Ikhlas: 1].

Disa dijetarė kanė thėnė se ky emėr nuk pėrmban ndonjė domethėnie, por ky ėshtė njė emėr i pėrveēėm qė tregon pėr qėnien e Allahut. Ky mendim nuk ėshtė i saktė sepse origjina e kėtij emri nė gjuhėn arabe ėshtė " ilah" اله, qė do tė thotė "i adhuruar", rrėnja e fjalės إله “ilah” ėshtė " ألوهة و إلهة يأله أله “elihe, je’lehu, ilaheten dhe uluheten” qė do tė thotė; “adhuroi, adhuron, adhurim” kėshtu qė emri Allah الله ėshtė i pėrbėrė nga pjesėza “أل” “eli” dhe fjala: “إله” “ilah” (i adhuruar) si rrjedhojė kuptimi i emrit “Allahu” ėshtė: “i Adhuruari.”.

Ibnu Abazi ka thėnė: "Allahu ėshtė Ai tė Cilit i takon ta adhurojnė tė gjitha krijesat.”.

2- الاحد - El Ehad – njė, i vetėm.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut:

"Thuaj, Ai Allahu ėshtė Njė, i Vetėm." [El-Ihklas: 1].

3- الأعلى - El-Eala – mė i Larti.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: " Madhėroje Emrin e Zotit tėnd mė tė Lartit." [El-A’la: 1].

4- لإلها - El-Ilah – i Adhuruari.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: "Dhe Ilahu (i Adhuruari) juaj ėshtė Njė i Adhuruar i vetėm." [El-Bekareh: 163]

5- البارئ -El-Barri’ – Shpikėsi i pashėmbullt i ēdo gjėje.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: "Ai Allahu ėshtė Gjithėkrijuesi, Shpikėsi i Pashembullt i ēdo gjėje." [El- Hashėr: 24]


6- الأكرم- El-Ekrem – mė Fisniku, mė Bujari.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: " Lexo dhe Zoti yt ėshtė mė Bujari." [Al-’Alak: 3].


7- البر- El-Berru- Bamirėsi, Dhuruesi i madh.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: "Me tė vėrtetė Ai ėshtė El-Berr-rru (Bamirėsi, Dhuruesi i madh, Mėshirėbėrėsi…)." [Et-Tur:28].

8- البصير-El-Basir – Gjithėshikuesi.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: "Ai ėshtė Gjithėshikuesi, Gjithėdėgjuesi." [Esh-Shura].

9- السميع- Es-Semiė – Gjithėdėgjuesi.

Argument pėr tė, ėshtė ajeti i mėposhtėm.

"Ai ėshtė Gjithėshikuesi, Gjithėdėgjuesi." [Esh-Shura].



10- التواب- Et-Teuab - Pranuesi i pendimit prej robėrve tė Tij.

Ėshtė pėrmendur nė fjalėn e Allahut: "Me tė vėrtetė Ai ėshtė "Et-Teuabu" (Pranues i pendimit prej robėrve tė Tij),Mėshirėbėrėsi." [El-Bekare:38]





11- الجبار- El-Xheb-bar, kuptimi i kėtij emri ėshtė:

a- Madhėshtori, i Gjithėfuqishmi.
b- Rregulluesi i ēėshtjeve tė robėrve tė Tij. E pasuron tė varfėrin, e shėron tė sėmuarin, ia mbyll plagėn tė plagosurit e tjerė.
c- Urdhėruesi, tė cilit nuk mund t’i kthehet urdhėri.

Argument ėshtė ajeti i parafundit nė suren Hashėr: "Allahu ėshtė Ai pėrveē tė Cilit nuk ka tė adhuruar tjetėr tė merituar,Mbizotėruesi, i Shenjti, i Gjithpėrsosuri pa asnjė tė metė, Gjithėdhuruesi i sigurisė (besimit), Gjithėvėzhguesi mbi krijesat e Tij, El-Xheb-baru(Urdhėruesi i papėrballueshėm, i Gjithėfuqishmi)." [El-Hashėr:23]

12-الجواد-El-Xheuad – Ai qė jep dhe dhuron shumė.

Argument ėshtė fjala e Profetit alejhi selam: "Vėrtet Allahu ėshtė Xheuad (Dhurues i Madh) qė e don dhėnien dhe bujarin.” Transmeton Ebu Nuajmi nė “Elhilje” dhe hadithi ėshtė pėrmendur nė "Sahiul Xhamiė"

13 - الجميل El-Xhemil – i Bukuri.

Profeti alejhi selam ka thėnė nė hadith:
" Me tė vertetė Allahu ėshtė i Bukur dhe e do tė bukurėn." Transmeton Muslim

Prej kėtij emri ėshtė marrė cilėsi “dhatije” El-Xhemal (Bukuria) .

Allahut tė Lartėsuar i takon bukuria absolute. Bukuria e krijesave me tė gjitha ngjyrat, llojet dhe artet e saj tė shumta, ėshtė njė pjesė e gjurmėve tė bukurive tė Tij. Allahu ėshtė mė me meritė dhe mė i denjė, qė tė jetė bukuria atribut i Tij, sesa ēdo i bukur.

Ai qė u ka dhuruar bukurinė qėnieve patjetėr qė ėshtė kulminacioni i bukurisė. Allahu ėshtė i bukur me qėnien e Tij, emrat e Tij, cilėsitė e Tij dhe veprat e Tij.
Bukuria e qėnies, ėshtė aq e madhe, saqė asnjė krijesė nuk mund tė shprehė qoftė edhe diēka prej saj. Tė mjafton si argument pėr kėtė, tė dish se banorėt e xhennetit, megjithėse gjenden nė begati tė pėrhershme, kėnaqėsi dhe gėzime, qė nuk mund tė pėrshkruhen, kur shikojnė Zotin e tyre kėnaqen me bukurinė e Tij dhe harrojnė tė gjitha kėnaqėsitė qė gjenden nė to saqė do tė dėshirojnė qė tė qėndrojnė vazhdimisht, duke shikuar Allahun.

Tė gjithė Emrat e Allahut janė, emrat mė tė bukur dhe mė tė pėrkryer. Ata tregojnė pėr pėrkryerjen e lavdisė, lartėsisė, bukurisė dhe madhėshtisė.
Bukuria e cilėsive tė Allahut qėndron, nė pėrkryeshmėrinė, lartėsinė, lavdinė dhe madhėshtinė, qė i karaktėrizon tė gjitha ato.

Pėrsa i pėrket bukurisė sė veprave tė Allahut, ato vėrtiten (sillen) ndėrmjet bamirėsisė, bujarisė dhe mirėbėrjes, pėr tė cilat lavdėrohet e falenderohet dhe drejtėsisė pėr tė cilėn lavdėrohet. Kjo ėshtė nė pėrputhje me urtėsinė dhe lavdinė e Tij.

Pra nė cilėsitė e Allahut nuk ka kotėsi, marrėzi dhe padrejtėsi. Pėrkundrazi tė gjitha janė mirėsi, mėshirė, udhėzim, orjentim, drejtėsi dhe urtėsi.
Allahu i Lartėsuar ka thėnė: "Nuk ka dyshim qė Zoti im ėshtė nė udhėn mė tė drejtė (nė tė vėrtetėn)." [Hud: 56]

Pėrkryerja e veprave tė Allahut rrjedh nga pėrkryerja e qėnies sė Allahut dhe cilėsive tė Tij, sepse veprat janė gjurmė e cilėsive. Cilėsitė sikur thamė, janė cilėsitė mė tė pėrkryera, prandaj nuk ėshtė e ēuditshme qė veprat e Tij, tė jenė veprat mė tė pėrkryera.

14- الحسيب El-Hasijb – Ai qė i kėrkon llogari robėrve tė Tij pėr veprat e tyre. Ai qė i mjafton robėrve tė Tij nėse do tė mbėshteten tek Ai.

Allahu thotė nė Kur’an: "Allahu ėshtė i mjaftueshėm pėr Llogaritės (Hasib)." [En-Nisa’:6]

15-الحفيظ - Elhafiidh – Ruajtėsi i ēdo gjėje. Mbikqyrėsi mbi ēdo gjė. Nuk i humbet Atij asgjė prej punėve tė robėrve tė Tij.


Allahu thotė nė Kur’an: "Me tė vėrtetė Zoti yt ėshtė mbi ēdo gjė "Hafiidh" Ruajtės." [Hud:57]

16 الحق -El-Hak – i Vėrteti, i Pėrhershmi, i Pandryshueshmi.


Ka thėnė Allahu nė Kur’an: “Dhe ata do ta marrin vesh se Allahu, Ai ėshtė i Vėrteti i Qarti (El-hakk).” [En-Nur: 25]

17-الحكم El-Hakem – Gjykuesi, tė Cilit nuk mundet askush qė t’ia kthejė dhe t’ia pėrballojė gjykimin dhe caktimin e Tij.

Argument ėshtė fjala e Profetit alejhi selam: "Me te vėrtetė Allahu ėshtė “El-Hakem.”. Transmeton En-Nesaiu. Albani ka thėnė qė isnadi ėshtė i mirė.


18- الحكيم El-Hakiim – Mė i Urti, Gjithėgjykuesi.

Allahu ka thėnė nė Kur’an: "…Ai Allahu ėshtė (Azijz) i Gjithėfuqishėm (ElHakim), i Urti, Gjithėgjykuesi." [Sebe’ė: 27]

19-الحليم El-Halijm – I Buti, i Durueshmi, i cili nuk nxiton nė ndėshkimin e robėrve tė Tij.

Allahu ka thėnė nė Kur’an:
"Dhe me tė vėrtetė Allahu ėshtė (Alijmun) i Gjithdijshėm, (Halimun) i Durueshėm, i Butė."

20-الحميد El-Hamijd – I Denji pėr tė gjitha lavdėrimet. I Lavderuari qė i meriton tė gjitha lavdėrimet.

Allahu ka thėnė nė Kur’an: " Me tė vėrtetė Allahu ėshtė mė i Pasuri (i lirė nga ēdo nevojė). I denjė pėr tė gjitha lavdėrimet."
forum126 nuk ėshtė nė linjė Pėrgjigju Duke Cituar
forum126
Shiko Profilin Publik
Dėrgo njė mesazh privat tek forum126
Gjej mė shumė postime nga forum126
Vjetėr 22-07-2005, 12:05 #4
forum126
i/e regjistruar

Anėtarėsuar: 05-10-2003
Vendndodhja: USA
Postime: 963
forum126 me shokė shumėforum126 me shokė shumėforum126 me shokė shumė

21-الحي El-Hajj – i Gjalli, i Pėrjetshmi.
\

Allahu i Lartėsuar ka thėnė nė suren Ali Imran: "Allahu la Ilahe il-lahuve El HajulKaj-jum."
Gjithashtu ka thėnė: "Tė gjitha fytyrat do tė nėnėshtrohen para ElHaj-ju, ElKaj-jum." [Taha: 111]


22-الحيي- El-Hajijj – Shumė i Turpshmi.


Ka thėnė El-Menave: “El-Hajijj ėshtė Ai qė ka shumė turp. Ka thėnė Profeti alejhi selam: " Me tė vėrtetė Allahu ėshtė Elhajij- i Turpshėm….". Transmeton Ebu Daudi. Albani nė "Sahihul xhami" ka thėnė: “Ėshtė i saktė.”


23-الخبير El-Khabijr – I Gjithėnjohuri pėr ēdo gjė.


Ka thėnė Allahu nė Kur’an: "Me tė vėrtetė Allahu ėshtė mė i Buti, mė dashamiri dhe gjithėnjohėsi i ēdo gjėje (Latifun Habirun)." [Haxh-xh: 63]

24-الخالق El-Khalik – Gjithėkrijuesi.

Ka thėnė Allahu nė Kur’an: "Ai ėshtė Allahu, Gjithėkrijuesi ….". [El-Hashėr: 24]. [/colot] Duhet tė jemi tė qartė se krijimi si veprim i Allahut ėshtė gjė tjetėr , dhe pasojat e krijimit(krijesat) janė gjė tjetėr. Kėshtu qė krijimi ėshtė veprim i Allahut me tė cilin atribuohet qėnia e Allahut, ndėrsa pasojat e krijimit ( krijesat ) janė tė ndara, tė shkėputura nga Allahu.
[ Marre shkurtimisht nga Mexhmul- fetua”]kap:12/435/436.
Njė kuptim tjetėr i kėtij emri ėshtė: “Pėrcaktues i gjėrave sipas dėshirės sė Tij.”, siē ka pėrmendur Sheukani nė tefsirin e tij.


25-الخلاق El-Khal’lak – Gjithėkrijuesi i ēdo gjėje.


Ka thėnė Allahu nė Kur’an: [color=blue] "A nuk ėshtė Ai i Cili krijoi qiejt dhe tokėn, i Zoti tė krijojė (pėrsėri) si ata? Po. Nuk ka pikė dyshimi dhe Ai ėshtė Gjithėkrijuesi, i Gjithėdituri (El-Khal’laku El-Alijm)." [Ja-Sin: 81]



26-الرازق Err-Rrazik, Gjithėfurnizuesi.


Ka thėnė Profeti alejhi selam: " Me tė vėrtetė Allahu ėshtė ElKhalik, ElKabid, ElBasit, Err-Rrazik (Gjithėfurnizuesi) ElMusai-ir (ēmim vėnėsi, Ai qė i vendos, i ngre dhe i ul ēmimet e gjėrave).". Transmeton Ebu-Daudi dhe Tirmidhiu. Ka thėnė Albani nė "SahihulXhamiė" se hadithi ėshtė i saktė.


27-الرب Err-Rrab – Gjithėkrijuesi, Sunduesi, Gjithėrregulluesi i ēėshtjeve.


Argument ėshtė hadithi, qė transmeton Muslimi: Profeti alejhi selam ka thėnė: "Pėrsa i pėrket rukusė nė tė madhėroni "Err-Rrab” (Zotin)."


28-الرحمان Err-Rrahman – i Gjithėmėshirshmi.

29-الرحيم-Err-Rrahijm – Mėshirbėrėsi.


Allahu nė Kur’an ka thėnė: "Lavdėrimet dhe Falenderimet i takojnė Allahut Zotit tė botėve, i Gjithmėshirshmi, Mėshirbėrėsi." [Al-Fatiha:1-2]


30-الرزاق Err-Rrez’zak – Gjithėfurnizuesi.

Allahu ka thėnė nė Kur’an: "Vėrtetė qė Allahu ėshtė "Err-Rrez-zak" Gjithėfurnizuesi, Zotėruesi i Fuqisė, mė i Forti." [Edh-Dharijat: 58]


31-الرفيق Err-Rrafijk – Dashamirėsi, i Buti.


Profeti alejhi selam ka thėnė: "Me tė vėrtetė Allahu ėshtė "Rrafijk" (Dashamirėsi), i Buti dhe e do butėsinė." Transmeton Muslimi.



32-الرقيب Err-Rrakijb – Mbikqyrės i ēdo gjėje, Gjithėvėshgues.


Allahu nė Kur’an ka thėnė:
"Me tė vėrtetė Allahu ėshtė "Rrakijb" Mbikqyrės, Gjithėvėzhgues mbi ju." [En-Nisa: 1]


33-. الرؤوف Err-Rrauuf – Mėshirmadhi, Dashamirėsi

Ibnul Farisi ka thėnė: “Err-Rrauf” rrjeth nga fjala ”rre’fetun” e cila tregon pėr butėsi dhe mėshirė.”. Allahu ka thėnė nė Kur’an: "Me tė vėrtetė Allahu ėshtė Rrauuf, Rrahijm." [Nur: 20]


34-السبوح Es-Sub’buuh – I Pėrsosur, pa tė meta, pa mangėsi, pa shok dhe pa rival.”.

Profeti alejhi selam thonte nė ruku dhe nė sezhde: "Sub-buhun, Kud-dusun, Rab-bul melaiketi ue Rr-rruh (Subuuhun, Kuduusun, Zoti i engjėjve dhe i Xhibrilit)." Transmeton Muslimi. Ka thėnė imam En-Neueuiu nė shpjegimin e kėtyre dy emrave "Subuuhun, Kuduusun - kuptimi i tyre ėshtė " مسبح Museb’bah, مقدس Mukad’des" i lartėsuari, i pastėrti, i Dliri, i Shenjti, larg tė gjitha mangėsive dhe tė metave. I Pėrsosur, pa tė meta, pa mangėsi, pa shok dhe pa rival.”.



35-الستير Es-Sit’tir, Ai qė i mbulon dhe i fsheh tė metat dhe gabimet e robėrve.


Argument ėshtė fjala e Profetit alejhi selam: "Vėrtet Allahu ėshtė Hajji’jun (i Turpshėm),Sit’tirun (Mbulues i tė metave dhe gabimeve tė robėrve). E do turpėrimin dhe mbulimin. Prandaj, kur tė lahet ēdonjėri prej jush le tė mbulohet (nė mėnyrė qė mos t’ia shikojnė pjesėt e turpshme njerėzit kur lahet)." Transmeton Ebu Daudi Nesaiu e tė tjerė dhe hadithi ėshtė i saktė.


36-السلام Es-Selamu.

Argument ėshtė fjala e Allahut nė Kur’an:
"Ai ėshtė Allahu, i Cili nuk ka tė adhuruar tjetėr pėrveē Tij, El-Melikul Kud-dus-Selamu (Gjithėsunduesi, i Shenjti i Gjithpėrsosuri pa asnjė tė metė)…" [El-Hashėr: 23]
Kuptimet i kėtij emri:
a- I Pastėrti dhe i Dliri nga tė metat e mangėsitė (i Gjithpėrsosuri pa asnjė tė metė).
b- Ai qė u jep selam robėrve tė Tij nė xhenet.
c- Ka thėnė Allahu nė Kur’an:

"(Do tu thuhet): Selam (Paqja qoftė mbi ju).- Fjalė nga Zoti (Allahu), Mėshirbėrėsi." [Ja-Sin: 58].

c-Ai i Cili i ka shpėtuar robėrit e Tij nga padrejtėsia e Tij, sepse Ai ia ka ndaluar padrejtėsinė vetes sė Tij.
d- Shpėtuesi i robėrve tė Tij..



37-الشافي Esh-Shafi- Gjithėshėruesi.


Transmeton Aishja (Allahu qoftė i kėnaqur prej saj) se kur ankohej ndonjė njeri nga sėmundja tė Dėrguarit (alejhi selam). Ai e fshinte (e prekte me tė djathtėn e tij) dhe pastaj thonte: "O Allah, Zoti i njerėzve, zhduke kėtė sėmundje dhe shėro, Ti je “Esh-Shafi” Gjithėshėruesi, nuk ka shėrim pėrveē shėrimit tėnd. Shėroje me njė shėrim qė nuk lė aspak sėmundje." Transmeton Bukhariu dhe Muslimi.


38 – الشاكر Esh-Shakir – Vlerėsuesi i veprave tė mira, tė cilat i veprojnė robėrit e Tij. Ai qė shpėrblen robėrit e Tij, pėr punėt qė veprojnė, qofshin pak apo shumė.

Ka thėnė Allahu nė Kur’an:
"Kushdo qė bėn mirė me vullnetin e tij, atėhere pa dyshim qė Allahu ėshtė "Shakirun" Vlerėsues pėr gjithēka, i Gjithėditur." [El-Bekare: 158]



39- الشكور Esh-Shekur – Ai i cili, vlerson dhe ua ēmon punėt robėrve. Ai i Cili e shpėrblen atė qė i bindet, duke ia shumfishuar shpėrblimin.


Allahu ka thėnė nė Kur’an: “Allahu ėshtė "Shekurun", i Duruari.” [Et-Tegabun: 17]



40-الشهيد Esh-Shehijd – Gjithėdėshmuesi, i Dituri pėr ēdo gjė.


Allahu ka thėnė nė Kur’an: "Padyshim qė Ti je Gjithėdėshmuesi, i Dituri pėr ēdo gjė (Shehid)." [El-Maide: 116]
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
 
99 Emrat e bukur te All-llahut 0-40
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Feja Islame :: Fik'h-
Kėrce tek: